Got Views ? :\

Cam de o saptamana si ceva am inceput sa am 100+ views/zi. Azi am vreo 215(record cica :D). Nu stiu ce s-a intamplat de au sarit asa views-urile (probabil ca exact cam pe atunci am am ajuns la al 200-lea post) dar sincer nici nu mi le doream. De genu, eu de cand am facut blogul mi-am dorit 50 views/zi dar sa fie de la prieteni. Restu sunt in + si cam atat.

You can’t impress me Internets! HA

Anywayz, thx 4 following my Blog! :* (4 those who do follow it)

4 responses to “Got Views ? :\

  1. asa am patit si eu odata, de mi-o sarit din 300-400 in 2000. vezi la ce post intra si refferu. mie atunci mi l-o si suspendat direct :))
    de obicei se intampla asa cand pune cineva link de la tine undeva. sau este cand navalesc o gramada de boti Spameri, habar n-am de unde.

  2. pe janky promoters, 50 cent filmu, torchlight cam pe astea intra vreo 15 20 pe zi
    treaba e ca aveam din astea si inainte, acu ce e mai diferit acolo la search am mult mai multe cautari (vreo 40 diferite fata de vreo 5)
    :\

  3. inseamna ca cuvintele alea de la cautari (termenii aia ce iti apar ca o cautat vizitatoru) ti le-o bagat google la inaintare, si probabil apar in primele pagini.
    da exact sub forma aia, ca daca inversezi sa zic doua cuvinte, nu mai apari pe aceeasi pagina.
    poate fi de moment, poate fi de durata. nu se stie niciodata cu Google…ca schimba intr-una algoritmii pizdii.

  4. Gie 200+ nice.Acu poti sta chill fara sa pui nimic nou , si scad la 80-100 la tine , deci nu tre sa-i tii in priza cu new shit 🙂

Leave a Reply

