Piese ce le stiu pe de rost

Astea imi vin acu in minte, dar este probabil ca astea sa fie si singurele ce le stiu pe de rost, aproape cuvant cu cuvant. Sunt 3, is multe 3? Is putine 3? Din toate piesele pe care le-am ascultat pana acuma, de ce tocmai astea 3? Voi stiti piese pe de rost? Care? Ce ne face sa stim, intr-un final, anumite piese pe de rost? Eu de exemplu nu am avut tel sa invat piesele respective … le-am ascultat de mai multe ori si dupa o vreme am observat ca le stiu aproape pe de rost.

3 responses to “Piese ce le stiu pe de rost

  1. Daca asculti piesa zile intregi ajunga sa-ti placa , dupa ce iti place , incepi sa o adaugi la usbu din cap..Nu cuvant cu cuvant , da stii deja ce se zice , simti ritmu si fredonezi in subconstient piesa , dupa ce te simti relaxat si stapan pe sine cu piesa , iti ies cuvintele pe gura singure , ce ma amuza e acapella-u.Asculti la casti , restu nu aud beatu , si au impresia ca vorbesti cu ei si nu ezita sa te intrebe … CE?!?HA?!?Ai zis ceva?!? :))

Leave a Reply

