Sisu – Vacanta in Mexic (2009)

Desi nu imi place Sisu, albumul imi place destul de mult.

Tracklist:

  • Intro
  • Fac din noapte zi (feat. Cedry2k & Doc)
  • Ga.gsta sheet (feat. Puya & Cabron)
  • Noua generatie (feat. Tony Batranu’ & J)
  • Sisu vinovat
  • Vrei sa fii (feat. Puya)
  • Strada mea pe beat (Intersectia) (feat. Nimeni Altu’)
  • Sange din sange (feat. Supered)
  • 16 (feat. Il-Egal & Supered)
  • Visez (feat. Rashid)
  • Bucuresti (feat. Cabron)
  • Interludiu
  • Stii ca nu ma faci (feat. Double L, Puya & Iony)
  • Interludiu
  • Ti-aduci aminte (feat. Cabron)
  • Viata mea (feat. Cabron)
  • Interludiu
  • Am nevoie de-o pastila (feat. Doc & Yolo)
  • Din toate florile din lume (Lanul)
4 responses to “Sisu – Vacanta in Mexic (2009)

  1. :))
    nu-mi place sisu dar cam pe fiecare piesa imi place ori refrenu ori beatu ori ceva din piesa dar nu sisu
    din 20 piese am ramas cu 13 in winamp … ceea ce e foarte foare mult pentru orice album :>

Leave a Reply

