Nane – Relaxo (Mixtape 5) (2009)

Imi place Nane de la albumul lui Nicalai. Are ceva beaturi nice si e free.

Tracklist:

01. Relaxintro
02. Contra vantului
03. Niciodata
04. Daca cineva te-ntreaba
05. Ce ciudati
06. Inspiratia mea
07. Pacatos
08. La lala
09. Pe sub cozorocu meu
10. Joc (cu Nicalai)
11. Muzica
12. Ca o stea
13. A trecut
14. Nu am nevoie
15. Briza de vara
16. Relautro

Download link: Link 1, Link 2

10 responses to “Nane – Relaxo (Mixtape 5) (2009)

  1. pai asta fac de oricei toti care fac mixtape-uri … iau beaturi misto de la altii si canta peste ele (exact ce zice el in piesa aia)
    care e problema ? :))

  2. salut
    auziti am o problema daca puteti sa ma ajutati
    vreau sa fac muzica (mixteipuri) si nu stiu cum se numeste programul pe care il foloseste nane sau unul asemanator daca puteti sa ma ajutati contactatima la id cosmin_boss_01

    • ma distrusule, daca vrei sa faci “mixteipuri” ai gresit locul de postat comentarii.
      si prost, si cocalar
      citez: “contactatima la id cosmin_boss_01”. esti si boss, nu?
      du-te spanzura-te, prostii ca tine canta manele nu HipHop

Leave a Reply

